منِ در حال تغییر

خرید بک لینک
خودم کردم که لعنت بر خودم باد...خودکشی هم این موضوع رو حل نمیکنه..باید تا عمر دارم بسوزم و بسازم....میگن تقدیر عوض نمیشه به اسونی....من عوضش کردمبعله عوضش کردم با ندونم کاری هامتا عمر دارم باید چوبشو بخورم....اخه دیوونگی در این حد؟باید از فردا بشینم تو اتاق فقط درس بخونم تاکنکور قبول بشم بزنم از این شهر و این استان و این کشور برم.....خدامنو بکش هم خودت راحت میشیهم خودم....هم یه ملت ...دمتگرم همون جهنمو الان میرم....عمرمو ازم بگیر که هروز دارم یه خرابی تازه ببار میارم...........یا میخوای به زمین بگی دهنشو باز کنهمنو ببلعه...یاهم یه صاعقه...نمیدونم خدا خودت میدونی!فقط لطفا تمومش کن...ببند نفسامو...ببند طپش قلبموفردایی نباشه...این دیگه آخرش بود.....آخرش بود....چهکاری بود که من کردممن دیگه کاری باهیشکی ندارم:/+گفت بین خودمون میمونه:/خدایا خوودش کافی بود منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:08

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:08

آهای تو...رفیق امیدوار من...به گوشات بگو به چشمات بگو...به قلبت...به سلول بدنت دستور بده که..بفهمنباور داشته باشنکه قراره به دنیا ثابت کنی تو خوبی!چقدر بزرگی!چقدررر شجاعی!تو نقاشی دست خدایی....پس تو بهترینی...توعالیی.....دلت پر از نور میشه...دلت پر از خوبی میشه...تو یه تیکه از وجود خدایی...نگاه به نور دلت کن:)ببین چقدر قشنگه.....خدا خودش گفت از رحمت منمایوس نشو(ایه ۵۶_۵۵حجر)اعتماد بنفس داشته باش...عزت نفس داشته باش...سرتوبالا بگیر...یه لبخند بزن...محکم حرف بزن...محکم قدم بردارمحکم اما با تواضع...تو قهرمان زندگیی خودتی:)خدا از اینکه تورو درست کرد...به خودش میباله...به همه نشون بده ...به همه نشون بده تو به خدات رفتی....:))ثابت کن چقدر قدرت داریهرچی که هستی خودتو بپذیرخودتو دوست داشته باش...تو ایینهنگاه کن...تو چشمات خیره شوببین چقدر بت پرواز میاد...چقدر بت اولئک المقربون میاد:)خدا دوستت داره...توهم باید خودتو دوست داشته باشی..تواضع جای خودش...وجدان جای خودش...دوست داشتن خودت جای خودت...حالا که خدا به تو عزت داد بین بقیه مخلوقاتش....پس با عزت زندگی کن........برای رسیدن به خدا...باید خاطر خودتو خیییلی بخوایباید خود خواه باشی...باید خودتو باور داشته باشی....هرچی که بودی گذشت...مهم از الانه ک قراره بهتر و بهتر باشی:)+گاهی اوقات باید موهاتو شونه کنی...عطر بزنی...لباس قشنگتو منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:08

صفحه بندی